برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1394 , دوره  8 , شماره  32 ; از صفحه 9 تا صفحه 18 .
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي آموزش خودتنظيمي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختر هنرستاني تبريز

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روانشناسی، دانشگاه تبریز
 
چکیده: 
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

پورمحمد، ژ.، و اسماعیل پور، خ. (1394). اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی), 8(32), 9-18. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=275188



Vancouver : کپی

پورمحمد ژیلا، اسماعیل پور خلیل. اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی). 1394 [cited 2021December05];8(32):9-18. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=275188



IEEE : کپی

پورمحمد، ژ.، اسماعیل پور، خ.، 1394. اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی), [online] 8(32), pp.9-18. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=275188.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 272 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی