برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1394 , دوره  19 , شماره  4 ; از صفحه 95 تا صفحه 115 .
 
عنوان مقاله: 

شناسايي عوامل موثر بر عملکرد بازاريابي شرکت هاي داروسازي: نقش ميانجي گري بازاريابي اخلاقي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده علوم اداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صفری، ع.، و عباسی، ف.، و گلشاهی، ب. (1394). شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی. پژوهش های مدیریت در ایران, 19(4), 95-115. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273805



Vancouver : کپی

صفری علی، عباسی فاطمه، گلشاهی بهنام. شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی. پژوهش های مدیریت در ایران. 1394 [cited 2021May15];19(4):95-115. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273805



IEEE : کپی

صفری، ع.، عباسی، ف.، گلشاهی، ب.، 1394. شناسایی عوامل موثر بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی: نقش میانجی گری بازاریابی اخلاقی. پژوهش های مدیریت در ایران, [online] 19(4), pp.95-115. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273805.



 

 
بازدید یکساله 372 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی