برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش ويژگي هاي بازخورد موثر بر انگيزش دانشجويان در يادگيري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روان شناسی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سماواتیان، ح.، و کاظمی مهیاری، ح. (1395). نقش ویژگی های بازخورد موثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(22 (پیاپی 49)), 110-123. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273163



Vancouver : کپی

سماواتیان حسین، کاظمی مهیاری حمزه. نقش ویژگی های بازخورد موثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021October25];13(22 (پیاپی 49)):110-123. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273163



IEEE : کپی

سماواتیان، ح.، کاظمی مهیاری، ح.، 1395. نقش ویژگی های بازخورد موثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(22 (پیاپی 49)), pp.110-123. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273163.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 244 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی