3 SID.ir | اثربخشي آموزش هاي شناختي فعال، غيرفعال و چندحسي بر يادآوري و نگهداري راهبردها درکودکان با نيازهاي ويژه ذهني
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

اثربخشي آموزش هاي شناختي فعال، غيرفعال و چندحسي بر يادآوري و نگهداري راهبردها درکودکان با نيازهاي ويژه ذهني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه روان شناسی، واحد اندیمشک، دانشگاه آزاد اسلامی، اندیمشک، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 96
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی