برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي مداخلات روان شناختي ـ آموزشي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دبيرستاني (1391-1384)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سیادتیان، س.، و یارمحمدیان، ا. (1395). اثربخشی مداخلات روان شناختی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی (1391-1384). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(21 (پیاپی 48)), 166-179. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273146



Vancouver : کپی

سیادتیان سیدحسین، یارمحمدیان احمد. اثربخشی مداخلات روان شناختی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی (1391-1384). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021October27];13(21 (پیاپی 48)):166-179. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273146



IEEE : کپی

سیادتیان، س.، یارمحمدیان، ا.، 1395. اثربخشی مداخلات روان شناختی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی (1391-1384). پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(21 (پیاپی 48)), pp.166-179. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273146.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی