برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

جايگاه شهروند جهاني در برنامه درسي مطالعات اجتماعي پايه ششم ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدجانی، ا. (1395). جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 13(21 (پیاپی 48)), 82-92. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273135



Vancouver : کپی

محمدجانی ابراهیم. جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1395 [cited 2021July31];13(21 (پیاپی 48)):82-92. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273135



IEEE : کپی

محمدجانی، ا.، 1395. جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 13(21 (پیاپی 48)), pp.82-92. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=273135.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 179 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی