برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1393 , دوره  6 , شماره  1 ; از صفحه 37 تا صفحه 56 .
 
عنوان مقاله: 

اثر تداخل زمينه اي و نوع ارائه بازخورد (خودکنترلي و جفت شده) بر مراحل مختلف يادگيري مولفه پارامتر در کودکان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه رازی کرمانشاه
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صباغی، ا.، و بهپور، ن.، و حیرانی، ع. (1393). اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائه بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مولفه پارامتر در کودکان. رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت), 6(1), 37-56. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=266228



Vancouver : کپی

صباغی ایوب، بهپور ناصر، حیرانی علی. اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائه بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مولفه پارامتر در کودکان. رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت). 1393 [cited 2021December09];6(1):37-56. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=266228



IEEE : کپی

صباغی، ا.، بهپور، ن.، حیرانی، ع.، 1393. اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائه بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مولفه پارامتر در کودکان. رشد و یادگیری حرکتی-ورزشی (حرکت), [online] 6(1), pp.37-56. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=266228.



 

 
بازدید یکساله 137 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی