برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بهبود وفاداري مشتريان با استفاده از رويكرد بازاريابي رابطه مند استراتژيك (مطالعه موردي : شركت هاي بيمه وابسته به بانك ها)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز
 
چکیده: 

اين تحقيق با هدف شناسايي عوامل موثر بر وفاداري نسبت به نام تجاري در شركت هاي بيمه وابسته به بانك ها به انجام رسيده است. جامعه آماري شامل شركت هاي بيمه وابسته به بانك ها در شهر تهران است و جامعه پاسخ گويان آن عبارت اند از مشتريان و استفاده كنندگان از خدمات شركت هاي مذكور. نتايج تحقيق نشان مي دهد كه علاقه نسبت به نام تجاري، بيشترين تاثير را بر مقوله وفاداري مشتريان دارد. البته تعهد نسبت به نام تجاري و رويكردهاي عاطفي در بازاريابي رابطه مند استراتژيك نيز در جلب وفاداري مشتريان به طور مستقيم و غير مستقيم موثرند. از ميان مولفه هاي بازاريابي رابطه مند استراتژيك، رويكردهاي عاطفي بيشترين تاثير را بر وفاداري مشتريان داشته است. بعد از آن متغيرهايي مانند منحصربه فردبودن، اعتماد و تصوير ذهني، بيشترين تاثير را بر وفاداري مشتريان داشته اند. در اين ميان متغير «هزينه تغيير» هيچ گونه تاثير مستقيم و غير مستقيم معناداري بر بهبود سطح وفاداري مشتريان نداشته است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صحت، س.، و نوربخش، س.، و رضایی حاجی دهی، ل. (1393). بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه), 29(3 (مسلسل 115)), 153-175. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=264265



Vancouver : کپی

صحت سعید، نوربخش سیدکامران، رضایی حاجی دهی لیلا. بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه). 1393 [cited 2021September16];29(3 (مسلسل 115)):153-175. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=264265



IEEE : کپی

صحت، س.، نوربخش، س.، رضایی حاجی دهی، ل.، 1393. بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه), [online] 29(3 (مسلسل 115)), pp.153-175. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=264265.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی