نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1394 , دوره  14 , شماره  41 ; از صفحه 267 تا صفحه 292 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي رويکرد علوم شناختي طراحي معماري بر ميزان يادگيري و خلاقيت آفريني در فضاهاي آموزشي ابتدايي شهر

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، تهران، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مفتخری قویدل، ف.، و جلالی چیمه، ز.، و دودانگی، ع. (1394). بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری, 14(41), 267-292. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254648



Vancouver : کپی

مفتخری قویدل فریبا سادات، جلالی چیمه زینت سادات، دودانگی علیرضا. بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری. 1394 [cited 2022May17];14(41):267-292. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254648



IEEE : کپی

مفتخری قویدل، ف.، جلالی چیمه، ز.، دودانگی، ع.، 1394. بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری, [online] 14(41), pp.267-292. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254648.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 419 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی