نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1393 , دوره  20 , شماره  55 ; از صفحه 55 تا صفحه 82 .
 
عنوان مقاله: 

طراحي مدل استراتژيک آميخته با بازاريابي در صنعت سينماي ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صباغیان، ع.، و ابراهیمی، ع.، و فرهنگی، ع. (1393). طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی, 20(55), 55-82. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254150



Vancouver : کپی

صباغیان علی، ابراهیمی عبدالحمید، فرهنگی علی اکبر. طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی. 1393 [cited 2022May24];20(55):55-82. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254150



IEEE : کپی

صباغیان، ع.، ابراهیمی، ع.، فرهنگی، ع.، 1393. طراحی مدل استراتژیک آمیخته با بازاریابی در صنعت سینمای ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی, [online] 20(55), pp.55-82. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254150.



 

 
بازدید یکساله 324 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی