برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1394 , دوره  5 , شماره  9 ; از صفحه 59 تا صفحه 100 .
 
عنوان مقاله: 

بازنمايي ادراکات و تجارب زيسته معلمان از آسيب هاي احتمالي ناشي از اجراي برنامه ارزشيابي توصيفي در مدارس ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صالحی، ک.، و بازرگان، ع.، و صادقی، ن.، و شکوهی‌ یکتا، م. (1394). بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیب های احتمالی ناشی از اجرای برنامه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی, 5(9), 59-100. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254052



Vancouver : کپی

صالحی کیوان، بازرگان عباس، صادقی ناهید، شکوهی‌ یکتا محسن. بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیب های احتمالی ناشی از اجرای برنامه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی. 1394 [cited 2021November28];5(9):59-100. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254052



IEEE : کپی

صالحی، ک.، بازرگان، ع.، صادقی، ن.، شکوهی‌ یکتا، م.، 1394. بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیب های احتمالی ناشی از اجرای برنامه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی, [online] 5(9), pp.59-100. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=254052.



 

 
بازدید یکساله 285 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی