APA :
کپیتقی زاده، ه. (1394). ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت), 9(34), 139-160. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253930
Vancouver :
کپی تقی زاده هوشنگ. ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت). 1394 [cited 2022May17];9(34):139-160. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253930
IEEE :
کپی تقی زاده، ه.، 1394. ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی (مطالعه موردی). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت), [online] 9(34), pp.139-160. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253930.