برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1393 , دوره  11 , شماره  36 ; از صفحه 41 تا صفحه 54 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير مديريت دانش بر مشتري مداري (مورد مطالعه: شركت هاي بيمه شهر تهران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

موحدی، م.، و مرادی، م. (1393). بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مشتری مداری (مورد مطالعه: شرکت های بیمه شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), 11(36), 41-54. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253322



Vancouver : کپی

موحدی محمدمهدی، مرادی منا. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مشتری مداری (مورد مطالعه: شرکت های بیمه شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management). 1393 [cited 2021October16];11(36):41-54. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253322



IEEE : کپی

موحدی، م.، مرادی، م.، 1393. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مشتری مداری (مورد مطالعه: شرکت های بیمه شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management), [online] 11(36), pp.41-54. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253322.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 267 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی