برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مقايسه کج فهمي هاي دانش آموزان سال سوم دبيرستان درباره مفاهيم الکتريسيته با دانشجويان کارشناسي و کارشناسي ارشد

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوری‌های آموزشی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

شکرباغانی، ا. (1394). مقایسه کج فهمی های دانش آموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(19 (پیاپی 46)), 117-127. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253000



Vancouver : کپی

شکرباغانی اشرف السادات. مقایسه کج فهمی های دانش آموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2021October25];12(19 (پیاپی 46)):117-127. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253000



IEEE : کپی

شکرباغانی، ا.، 1394. مقایسه کج فهمی های دانش آموزان سال سوم دبیرستان درباره مفاهیم الکتریسیته با دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(19 (پیاپی 46)), pp.117-127. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=253000.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 146 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی