APA :
کپیخفته دل، م.، و ادیب نیا، ا.، و مهاجر، ی. (1394). مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(19 (پیاپی 46)), 90-103. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996
Vancouver :
کپی خفته دل مسعود، ادیب نیا اسد، مهاجر یحیی. مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2022May18];12(19 (پیاپی 46)):90-103. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996
IEEE :
کپی خفته دل، م.، ادیب نیا، ا.، مهاجر، ی.، 1394. مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(19 (پیاپی 46)), pp.90-103. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996.