نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مقايسه تاثير روش تدريس همياري با روش تدريس 5 اي بر پيشرفت تحصيلي و مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان پسر در درس علوم تجربي پايه پنجم ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

خفته دل، م.، و ادیب ‌نیا، ا.، و مهاجر، ی. (1394). مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(19 (پیاپی 46)), 90-103. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996



Vancouver : کپی

خفته دل مسعود، ادیب ‌نیا اسد، مهاجر یحیی. مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2022May18];12(19 (پیاپی 46)):90-103. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996



IEEE : کپی

خفته دل، م.، ادیب ‌نیا، ا.، مهاجر، ی.، 1394. مقایسه تاثیر روش تدریس همیاری با روش تدریس 5 ای بر پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(19 (پیاپی 46)), pp.90-103. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252996.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 535 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی