برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب رياضي دانش آموزان با سبک شناختي وابسته به زمينه در سال تحصيلي 1392-1391

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه بوعلی سینا همدان، همدان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ایمانی، ص.، و ویسی کهره، س.، و کردنوقابی، ر.، و ویسی پور، م.، و طهماسیان، ه.، و ربیعی مصباح، ع. (1394). اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), 12(19 (پیاپی 46)), 47-54. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252989



Vancouver : کپی

ایمانی صدف، ویسی کهره سعید، کردنوقابی رسول، ویسی پور مسلم، طهماسیان هادی، ربیعی مصباح عباس. اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی). 1394 [cited 2021October20];12(19 (پیاپی 46)):47-54. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252989



IEEE : کپی

ایمانی، ص.، ویسی کهره، س.، کردنوقابی، ر.، ویسی پور، م.، طهماسیان، ه.، ربیعی مصباح، ع.، 1394. اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی), [online] 12(19 (پیاپی 46)), pp.47-54. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=252989.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 173 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی