برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

استفاده از سازه هاي ارزشمندي و رضايتمندي براي سنجش اثربخشي نظام هاي يادگيري الكترونيكي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، آموزش از دور، دانشگاه پیام نور، مرکز نهاوند
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

یزدانی، ف. (1393). استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظام های یادگیری الکترونیکی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), 21(4), 33-54. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251815



Vancouver : کپی

یزدانی فریدون. استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظام های یادگیری الکترونیکی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار). 1393 [cited 2021June17];21(4):33-54. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251815



IEEE : کپی

یزدانی، ف.، 1393. استفاده از سازه های ارزشمندی و رضایتمندی برای سنجش اثربخشی نظام های یادگیری الکترونیکی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), [online] 21(4), pp.33-54. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251815.



 

 
بازدید یکساله 54 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی