برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

رابطه ميان رويكردهاي تدريس اعضاي هيات علمي و رويكردهاي يادگيري دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم تربیتی، دانشگاه سیستان و بلوچستان
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مهدی نژاد، و.، و اسماعیلی، ر. (1393). رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیات علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), 21(5), 51-66. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251789



Vancouver : کپی

مهدی نژاد ولی، اسماعیلی رقیه. رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیات علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار). 1393 [cited 2021October24];21(5):51-66. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251789



IEEE : کپی

مهدی نژاد، و.، اسماعیلی، ر.، 1393. رابطه میان رویکردهای تدریس اعضای هیات علمی و رویکردهای یادگیری دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), [online] 21(5), pp.51-66. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251789.



 

 
بازدید یکساله 256 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی