APA :
کپیشیرخدایی، م.، و رضایی، س. (1393). شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی, 21(3), 83-92. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251665
Vancouver :
کپی شیرخدایی میثم، رضایی سعید. شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی. 1393 [cited 2022May24];21(3):83-92. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251665
IEEE :
کپی شیرخدایی، م.، رضایی، س.، 1393. شناسایی انگیزه های انتقال پیام تبلیغاتی در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). راهبردهای بازرگانی, [online] 21(3), pp.83-92. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=251665.