4 SID.ir | طراحي و تدوين الگوي فرايند تعالي مشتريان در بخش خدمات بانک و بيمه
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

طراحي و تدوين الگوي فرايند تعالي مشتريان در بخش خدمات بانک و بيمه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس
 
چکیده: 

عليرغم اينکه مشتري قلب بازاريابي و سازمان محسوب مي شود و با وجود بسياري تحقيقات گسترده در حوزه مشتري اما کمتر به مشتري به منزله عنصري در راستاي تعالي سازمان، جامعه و خود وي نگاه شده است و نيز با وجود الگوهاي تعالي سازماني و تعالي بازاريابي، جاي الگويي که بتواند عوامل موثر بر و متاثر از تعالي مشتري را به صورت يکپارچه و منسجم نشان دهد در ادبيات موجود در اين حوزه خالي است. در اين تحقيق سعي خواهد شد واژه تعالي مشتري مفهوم پردازي شود و در قالب يک الگوي عوامل تشکيل دهنده استخراج و تبيين گردد. در اين تحقيق با بکارگيري استراتژي سه مرحله اي تئوري برخواسته از داده هابا روشي استقرائي به مطالعه پديده تعالي مشتريان پرداخته شد و با حرکات رفت و برگشتي بين خبرگان دانشگاهي، صنعت بانکداري و بيمه و نيز متون موجود، به کشف و صورت بندي و تعيين صحت آن از طريق جمع آوري نظام يافته و تحليل داده هاي مربوط به تعالي مشتريان پرداخته شده است. محقق با الگوبرداري از الگوي پارادايمي، فرايند تعالي مشتريان را در 8 مقوله اصلي و 25 مقوله فرعي .و 119 مشخصه طبقه بندي نموده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 168
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی