برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1392 , دوره  9 , شماره  4 ; از صفحه 9 تا صفحه 29 .
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي برنامه هاي آموزش بازداري پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت هاي اجتماعي كودكان با اختلال كاستي توجه و بيش فعالي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حکیمی راد، ا.، و افروز، غ.، و به پژوه، ا.، و غباری بناب، ب.، و ارجمندنیا، ع. (1392). اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. مطالعات روان شناختی, 9(4), 9-29. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=250280



Vancouver : کپی

حکیمی راد الهام، افروز غلامعلی، به پژوه احمد، غباری بناب باقر، ارجمندنیا علی اکبر. اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. مطالعات روان شناختی. 1392 [cited 2021December02];9(4):9-29. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=250280



IEEE : کپی

حکیمی راد، ا.، افروز، غ.، به پژوه، ا.، غباری بناب، ب.، ارجمندنیا، ع.، 1392. اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. مطالعات روان شناختی, [online] 9(4), pp.9-29. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=250280.



 

 
بازدید یکساله 148 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی