نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1393 , دوره  5 , شماره  4 ; از صفحه 62 تا صفحه 72 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير آموزش حضوري و ترکيبي دروس عمومي پيش نياز دانشگاهي بر دروس وابسته آن نزد دانشجويان رشته هاي فني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شیراز، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جاهدی، ع.، و مصباح، ا. (1393). تاثیر آموزش حضوری و ترکیبی دروس عمومی پیش نیاز دانشگاهی بر دروس وابسته آن نزد دانشجویان رشته های فنی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS), 5(4), 62-72. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=242818



Vancouver : کپی

جاهدی عبدالحسین، مصباح احمد. تاثیر آموزش حضوری و ترکیبی دروس عمومی پیش نیاز دانشگاهی بر دروس وابسته آن نزد دانشجویان رشته های فنی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS). 1393 [cited 2022August18];5(4):62-72. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=242818



IEEE : کپی

جاهدی، ع.، مصباح، ا.، 1393. تاثیر آموزش حضوری و ترکیبی دروس عمومی پیش نیاز دانشگاهی بر دروس وابسته آن نزد دانشجویان رشته های فنی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS), [online] 5(4), pp.62-72. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=242818.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 113 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی