APA :
کپیحائری، م.، و لشکری، م.، و سعیدی میرک محله، س. (1392). نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی, 14(1 (پیاپی 37)), 79-100. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518
Vancouver :
کپی حائری محمدحسن، لشکری محمد، سعیدی میرک محله سمیرا. نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی. 1392 [cited 2022August12];14(1 (پیاپی 37)):79-100. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518
IEEE :
کپی حائری، م.، لشکری، م.، سعیدی میرک محله، س.، 1392. نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی, [online] 14(1 (پیاپی 37)), pp.79-100. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518.