نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نسبت سنجي بازاريابي شبکه اي با عقود معين و غيرمعين

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور، مرکز مشهد
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حائری، م.، و لشکری، م.، و سعیدی میرک محله، س. (1392). نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی, 14(1 (پیاپی 37)), 79-100. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518



Vancouver : کپی

حائری محمدحسن، لشکری محمد، سعیدی میرک محله سمیرا. نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی. 1392 [cited 2022August12];14(1 (پیاپی 37)):79-100. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518



IEEE : کپی

حائری، م.، لشکری، م.، سعیدی میرک محله، س.، 1392. نسبت سنجی بازاریابی شبکه ای با عقود معین و غیرمعین. پژوهشنامه حقوق اسلامی, [online] 14(1 (پیاپی 37)), pp.79-100. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=241518.



 

 
بازدید یکساله 78 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی