برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1393 , دوره  - , شماره  15 ; از صفحه 60 تا صفحه 81 .
 
عنوان مقاله: 

راهبردهاي قيمت گذاري کتاب الکترونيک

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 

در سال هاي اخير، مخاطبان به مقوله کتاب الکترونيک توجه ويژه اي کرده اند، اما به مفهوم قيمت گذاري در محصولات حوزه صنعت نشر کمتر توجه شده است. معمولا، ناشران قيمت کتاب ها را مشخص و با استفاده از فرمول ثابت و بدون نظارت ارگان خاصي تعيين مي کنند. از سوي ديگر، قيمت گذاري صحيح کتاب الکترونيک بر اساس ويژگي هاي منحصر به فرد بازار آن نقش شاياني در موفقيت متوليان نشر و عرضه کنندگان اين صنعت رو به رشد خواهد داشت.
از اين رو، در اين مقاله به بررسي مفهوم قيمت، استراتژي هاي پيشرفته، و مدل هاي قيمت گذاري پرداخته شده و نهايتا مدل پيشنهادي با الگو گرفتن از دو مدل اصلي قيمت گذاري- مدل قيمت گذاري عمده فروشي (ناشران) و مدل نمايندگي (آژانس)- و جرح و تعديل آن، با توجه به شرايط و قوانين حاکم بر اين حوزه در کشور، ارائه شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

انصاری فرد، ص.، و هنرمندساری، م. (1393). راهبردهای قیمت گذاری کتاب الکترونیک. کتاب مهر, -(15), 60-81. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=237889



Vancouver : کپی

انصاری فرد صدیقه، هنرمندساری محمدجواد. راهبردهای قیمت گذاری کتاب الکترونیک. کتاب مهر. 1393 [cited 2021May18];-(15):60-81. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=237889



IEEE : کپی

انصاری فرد، ص.، هنرمندساری، م.، 1393. راهبردهای قیمت گذاری کتاب الکترونیک. کتاب مهر, [online] -(15), pp.60-81. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=237889.



 

 
بازدید یکساله 258 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی