برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

شناسايي وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسي هنر دوره ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مطالعات برنامه درسی، دانشگاه خوارزمی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کیان، م.، و مهرمحمدی، م. (1392). شناسایی وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسی هنر دوره ابتدایی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), 20 (دوره جدید)(3), 1-18. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=236352



Vancouver : کپی

کیان مرجان، مهرمحمدی محمود. شناسایی وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسی هنر دوره ابتدایی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار). 1392 [cited 2021July29];20 (دوره جدید)(3):1-18. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=236352



IEEE : کپی

کیان، م.، مهرمحمدی، م.، 1392. شناسایی وجوه و ابعاد مغفول برنامه درسی هنر دوره ابتدایی. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار), [online] 20 (دوره جدید)(3), pp.1-18. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=236352.



 

 
بازدید یکساله 276 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی