برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مباحثي در مهندسي برنامه هاي درسي ميان رشته اي در آموزش عالي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 
بررسي و مطالعه چگونگي و نوع برنامه ريزي در نظام هاي آموزش عالي از دغدغه هاي مداوم و جدي محسوب مي گردد. بدين لحاظ صاحبان نظر در اين عرصه با توجه به نياز ها و شرايط، ايده هاي متنوعي را در طول زمان مطرح نموده اند که در اين مقاله يکي از آن مجموعه تحت عنوان رويکرد برنامه ريزي ميان رشته اي شامل مفاهيم، کاربردها، سطوح و الزامات و شرايط آن، به طور کلي و با روش مطالعه نظري و تحليلي مورد بررسي قرار گرفته است. نتايج بيانگر گسترده بودن طيف مفهومي رويکرد و سطوح چند گانه و الزامات متعددي است و عليرغم پيچيده بودن و وجود مشکلات، مي توان از آن به عنوان يک رويکرد موثر در جهت پاسخگوئي به نياز هاي جديد در آموزش عالي استفاده نمود.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عارفی، م. (1389). مباحثی در مهندسی برنامه های درسی میان رشته ای در آموزش عالی. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی, 2(4 (پیاپی 8)), 69-94. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=235920



Vancouver : کپی

عارفی محبوبه. مباحثی در مهندسی برنامه های درسی میان رشته ای در آموزش عالی. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی. 1389 [cited 2022January27];2(4 (پیاپی 8)):69-94. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=235920



IEEE : کپی

عارفی، م.، 1389. مباحثی در مهندسی برنامه های درسی میان رشته ای در آموزش عالی. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی, [online] 2(4 (پیاپی 8)), pp.69-94. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=235920.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 164 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی