برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي ارتباط يادگيري سازماني و نوآوري از ديدگاه سيستم ديناميکي در مرکز تحقيقات مهندسي اصفهان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شهر مجلسی
 
چکیده: 

هدف تحقيق حاضر، بررسي ارتباط پويا و سيستمي بين يادگيري سازماني، نوآوري و تاثير اين رابطه بر عملکرد در يک مرکز تحقيق و توسعه است. دو عامل رهبري تحول گرا و مديريت دانش به عنوان عوامل موثر بر يادگيري سازماني و نوآوري تشخيص داده شده و سپس روابط علي- معلولي طراحي و شبيه سازي شده است. نتايج اجراي مدل، حاکي از آن است که حمايت رهبري سازمان از يادگيري موجب ارتقاء سطح دانش در سازمان و در نتيجه افزايش نوآوري مي شود. از سوي ديگر حمايت رهبري از نوآوري موجب بهبود سطح عملکرد سازمان خواهد شد که بازخورد آن در سازمان موجب افزايش تعهد به اجراي سياست هايي براي ارتقاء يادگيري سازماني خواهد بود.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

علوی، س.، و ارباب شیرانی، ب.، و اسفندیاری، ا. (1393). بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و نوآوری از دیدگاه سیستم دینامیکی در مرکز تحقیقات مهندسی اصفهان. مدیریت تولید و عملیات, 5(1 (پیاپی 8)), 71-92. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=231795



Vancouver : کپی

علوی سمیه، ارباب شیرانی بهروز، اسفندیاری احسان. بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و نوآوری از دیدگاه سیستم دینامیکی در مرکز تحقیقات مهندسی اصفهان. مدیریت تولید و عملیات. 1393 [cited 2021October24];5(1 (پیاپی 8)):71-92. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=231795



IEEE : کپی

علوی، س.، ارباب شیرانی، ب.، اسفندیاری، ا.، 1393. بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و نوآوری از دیدگاه سیستم دینامیکی در مرکز تحقیقات مهندسی اصفهان. مدیریت تولید و عملیات, [online] 5(1 (پیاپی 8)), pp.71-92. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=231795.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 106 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی