مشخصات مقاله عنوان نشریه: اقتصاد و مديريت شهري اطلاعات شماره: زمستان 1392 , دوره 2 , شماره 5 ; از صفحه 103 تا صفحه 117 . عنوان مقاله: سنجش ميزان رضايت مندي شهروندان تهراني از خدمات و کارکنان شهرداري تهران نویسندگان: جعفرنژادهتکه لويي محمدباقر, اسلامي حسين*, علوي راد عباس آدرس: * گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات یزد، یزد، ایران چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رضايت شهروندان(Q1)خدمات شهري(Q2)کارکنان شهرداري(Q1)کلان شهر تهران(Q1) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: شهروندانخدمات عمومیشهر زاهدانمدیریت شهریپایداری زیست محیطیعدالت فضاییتوسعه پایدار شهریپایداری شهری ارجاعات: نظام پاسخگويي در شهرداري تهران: پژوهشي پيرامون چگونگي ارائه خدمات شهري و رضايت شهروندانمشتري گرايي در نظام بانكيسنجش ميزان و عوامل موثر بر رضايتمندي شهروندان از عملكرد شهرداري مطالعه موردي؛ شهر يزدسنجش ميزان رضايت مندي و تمايل به مشارکت شهروندان در اجراي پروژه هاي زيربنايي شهرداري مورد: شهرداري زاهدانرضايت مشتري ضامن بقا در بازار رقابت مقالات نشریه ای مرتبط: ارزيابي عملکرد شهرداري ها بر پايه سنجش ميزان رضايت مردم از خدمات شهري (نمونه موردي: مناطق 1 و 11 شهر تهران)نقش آموزش شهروندان در مديريت پسماندهاي خانگي (مطالعه موردي: منطقه 8 شهرداري تهران)نقش سامانه ارتباطي 137 در افزايش رضايت مندي شهروندان تهراني نسبت به عملکرد شهرداري تهرانسنجش رضايتمندي شهروندان از خدمات شهري شهرداري بابلسرنظام پاسخگويي در شهرداري تهران: پژوهشي پيرامون چگونگي ارائه خدمات شهري و رضايت شهروندان مقالات همایشی مرتبط: تدوین راهبردهای توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری های مناطق تهران بر اساس مدل تجزیه و تحلیل SWOT (مطالعه موردی شهرداری منطقه 13 تهران)بررسی نقش مدیریت یکپارچه شهری جهت تحقق رضایت و مشارکت شهروندانبررسی رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری در حاشیه شهرهای میانی (مطالعه موردی: شهر بابل)سنجش میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری (مطالعه موردی: شهر ملاثانی)برنامه ریزی و مدیریت شهری: سنجش میزان رضایتمندی و تمایل به مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های زیر بنایی شهرداری (نمونه موردی شهرداری ایذه) ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 160 آخرین های بلاگ معرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متن ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی