برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1393 , دوره  2 , شماره  6 ; از صفحه 37 تا صفحه 53 .
 
عنوان مقاله: 

توسعه اقتصاد گردشگري مبتني بر الگوي آميخته بازاريابي (مورد مطالعه: شهرستان قزوين)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه آموزش عالی آبا (آبیک)، قزوین، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

آچاک، آ.، و حمیدی، ن.، و بابایی همتی، ر. (1393). توسعه اقتصاد گردشگری مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شهرستان قزوین). اقتصاد و مدیریت شهری, 2(6), 37-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226652



Vancouver : کپی

آچاک آرمین، حمیدی ناصر، بابایی همتی روشن. توسعه اقتصاد گردشگری مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شهرستان قزوین). اقتصاد و مدیریت شهری. 1393 [cited 2021October26];2(6):37-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226652



IEEE : کپی

آچاک، آ.، حمیدی، ن.، بابایی همتی، ر.، 1393. توسعه اقتصاد گردشگری مبتنی بر الگوی آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شهرستان قزوین). اقتصاد و مدیریت شهری, [online] 2(6), pp.37-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226652.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی