برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1394 , دوره  12 , شماره  47 ; از صفحه 159 تا صفحه 170 .
 
عنوان مقاله: 

شناسايي عوامل موثر در ايجاد برند در شرکت هاي صنايع غذايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، واحد بوئین زهرا، دانشگاه آزاد اسلامی، بوئین زهرا، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

شهسوار، ف.، و عالم تبریز، ا. (1394). شناسایی عوامل موثر در ایجاد برند در شرکت های صنایع غذایی. علوم و صنایع غذایی ایران, 12(47), 159-170. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226422



Vancouver : کپی

شهسوار فاطمه، عالم تبریز اصغر. شناسایی عوامل موثر در ایجاد برند در شرکت های صنایع غذایی. علوم و صنایع غذایی ایران. 1394 [cited 2021April13];12(47):159-170. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226422



IEEE : کپی

شهسوار، ف.، عالم تبریز، ا.، 1394. شناسایی عوامل موثر در ایجاد برند در شرکت های صنایع غذایی. علوم و صنایع غذایی ایران, [online] 12(47), pp.159-170. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=226422>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 369 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی