3 SID.ir | ارائه مدل مفهومي براي تبيين عوامل کليدي موثر بر کيفيت سيستم هاي ارائه دهنده خدمات بانکداري اينترنتي (پيمايشي پيرامون بانک ملت)
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

ارائه مدل مفهومي براي تبيين عوامل کليدي موثر بر کيفيت سيستم هاي ارائه دهنده خدمات بانکداري اينترنتي (پيمايشي پيرامون بانک ملت)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ایران
 
چکیده: 

با توجه به رشد تعداد استفاده کنندگان از خدمات بانکي اينترنتي، براي بازاريابان بانک ها الزامي است که درک بهتري از کاربران و مشتريان بانکداري اينترنتي داشته باشند. تنها از طريق اين درک است که بازاريابان قادر به توسعه راهبرد ها و روش هايي براي جذب و حفظ مشتريان خواهند بود. در پژوهش پيش رو، عوامل موثر بر نگرش مشتريان در خصوص بانکداري اينترنتي مورد بررسي قرار گرفته است. جمع آوري داده ها به وسيله پرسش نامه الکترونيکي و با مطالعه موردي مشتريان خدمات اينترنتي بانک ملت انجام شده است. براساس يافته ها و نتايج اين پژوهش، پيشنهادهايي در مورد چگونگي طراحي سيستم هاي ارائه دهنده خدمات بانکداري اينترنتي ارائه شده است تا با در نظر گرفتن نياز مشتريان در فرايند طراحي اين سيستم ها، امکان کسب مزيت رقابتي توسط بانک هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي فراهم شود.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  بازدید یکساله 238
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی