برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  8 , شماره  21 ; از صفحه 111 تا صفحه 118 .
 
عنوان مقاله: 

نقش پيام تبليغاتي رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه هاي عرضه کننده لوازم خانگي، غرب تهران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد زنجان، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه مدیریت بازرگانی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

درودی، ه. (1392). نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران). مطالعات رسانه ای, 8(21), 111-118. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222906



Vancouver : کپی

درودی هما. نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران). مطالعات رسانه ای. 1392 [cited 2021August03];8(21):111-118. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222906



IEEE : کپی

درودی، ه.، 1392. نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی, غرب تهران). مطالعات رسانه ای, [online] 8(21), pp.111-118. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222906.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 255 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی