نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  7 , شماره  19 ; از صفحه 157 تا صفحه 173 .
 
عنوان مقاله: 

راهکارهاي توسعه روابط عمومي الکترونيک در سازمان هاي رسانه اي (مورد مطالعه: مديران انجمن روابط عمومي ايران)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شرق
 
چکیده: 
روابط عمومي ها نقش مهم و کليدي در برخورد با مخاطبان يک سازمان دارند و استفاده از فناوري هاي نوين ارتباطي و اطلاعاتي سبب ارتقاء سطح کيفي و کمي کارکردها در حوزه فعاليت روابط عمومي شده است. تاکيد بر فن آوري اطلاعات، ابزاري براي رفع نيازهاي مخاطبان و ارائه خدمات با کيفيت برتر است. لذا فن آوري اطلاعات به عنوان ابزار مديريتي روابط عمومي، مي تواند مفيد واقع شود، از اين رو روابط عمومي الکترونيک مي تواند روش خوبي را در اختيار مديران سازمان، شرکت ها و موسسات قرار دهد تا با مخاطبان و تشکيلات خود ارتباطي دو سويه و گسترده برقرار کند و به سرعت از نظرات آنها مطلع شوند. روابط عمومي به عنوان ابزاري که قادر است اطلاعات کافي و لازم را در اختيار مخاطبان، کاربران و استفاده کنندگان قرار دهد. در اين مقاله در ابتدا به بررسي مفهوم دولت الکترونيک و روابط عمومي الکترونيک پرداخته و در ادامه با توجه به پژوهش انجام شده نقش آموزش - دسترسي به اينترنت و شکاف ديجيتالي - امنيت و حريم شخصي در توسعه روابط عمومي الکترونيک در سازمان هاي رسانه اي از ديدگاه انجمن مديران روابط عمومي ايران مورد بررسي قرار گرفته است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حقیقی، م. (1391). راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای, 7(19), 157-173. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222904



Vancouver : کپی

حقیقی محمدرضا. راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای. 1391 [cited 2022May19];7(19):157-173. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222904



IEEE : کپی

حقیقی، م.، 1391. راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای, [online] 7(19), pp.157-173. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222904.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 571 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی