برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  8 , شماره  21 ; از صفحه 57 تا صفحه 67 .
 
عنوان مقاله: 

شناسايي ابزارهاي موثر تبليغات فرش دست باف ايران از نگاه خريداران داخلي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شرق
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

تاجیک اسماعیلی، س.، و صنیعی، م.، و اسدی رازی، م. (1392). شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی. مطالعات رسانه ای, 8(21), 57-67. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222887



Vancouver : کپی

تاجیک اسماعیلی سمیه، صنیعی ماندانا، اسدی رازی محمدصادق. شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی. مطالعات رسانه ای. 1392 [cited 2021October23];8(21):57-67. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222887



IEEE : کپی

تاجیک اسماعیلی، س.، صنیعی، م.، اسدی رازی، م.، 1392. شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی. مطالعات رسانه ای, [online] 8(21), pp.57-67. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222887.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 58 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی