برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1392 , دوره  8 , شماره  22 ; از صفحه 81 تا صفحه 90 .
 
عنوان مقاله: 

ماه رمضان در تبليغات تلويزيوني رويکرد نشانه معناشناسي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صالح بلوردی، آ. (1392). ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی. مطالعات رسانه ای, 8(22), 81-90. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222830



Vancouver : کپی

صالح بلوردی آنیتا. ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی. مطالعات رسانه ای. 1392 [cited 2021September20];8(22):81-90. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222830



IEEE : کپی

صالح بلوردی، آ.، 1392. ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی. مطالعات رسانه ای, [online] 8(22), pp.81-90. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222830.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 56 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی