برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1392 , دوره  1 , شماره  2 ; از صفحه 37 تا صفحه 66 .
 
عنوان مقاله: 

برنامه عملياتي برندسازي محصول زعفران ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

معصوم زاده زواره، ا.، و ابراهیمی، ا.، و شمسی، ج.، و دهنوی، خ. (1392). برنامه عملیاتی برندسازی محصول زعفران ایران. زراعت و فناوری زعفران, 1(2), 37-66. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222583



Vancouver : کپی

معصوم زاده زواره ابوالفضل، ابراهیمی ابوالقاسم، شمسی جعفر، دهنوی خلیل. برنامه عملیاتی برندسازی محصول زعفران ایران. زراعت و فناوری زعفران. 1392 [cited 2021September28];1(2):37-66. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222583



IEEE : کپی

معصوم زاده زواره، ا.، ابراهیمی، ا.، شمسی، ج.، دهنوی، خ.، 1392. برنامه عملیاتی برندسازی محصول زعفران ایران. زراعت و فناوری زعفران, [online] 1(2), pp.37-66. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=222583.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 159 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی