برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1391 , دوره  7 , شماره  16 ; از صفحه 1 تا صفحه 14 .
 
عنوان مقاله: 

لزوم ايجاد نظام اخلاق حرفه اي در تبليغات بازرگاني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

فرهنگی، ع.، و شاه منصوری، ب. (1391). لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی. مطالعات رسانه ای, 7(16), 1-14. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=219370



Vancouver : کپی

فرهنگی علی اکبر، شاه منصوری بیتا. لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی. مطالعات رسانه ای. 1391 [cited 2021December09];7(16):1-14. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=219370



IEEE : کپی

فرهنگی، ع.، شاه منصوری، ب.، 1391. لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی. مطالعات رسانه ای, [online] 7(16), pp.1-14. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=219370.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 197 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی