برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1391 , دوره  4 , شماره  10 ; از صفحه 41 تا صفحه 47 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي رابطه بين کيفيت خدمات الکترونيک و رضايت مشتريان بانک ملت استان لرستان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آزاد اسلامی، بروجرد، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رنگریز، ح.، و مهدیان، م.، و زارع علمی، س. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول, 4(10), 41-47. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=218777



Vancouver : کپی

رنگریز حسن، مهدیان محمدجعفر، زارع علمی سمیه. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول. 1391 [cited 2021August03];4(10):41-47. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=218777



IEEE : کپی

رنگریز، ح.، مهدیان، م.، زارع علمی، س.، 1391. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول, [online] 4(10), pp.41-47. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=218777.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 226 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی