برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارزشيابي فرآيند برنامه هاي آموزش مداوم از ديدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه هاي مدون

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* رشت، دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی رشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

موسوی، س.، و هاشمیان، ه.، و صابر، ح.، و کولایی، م.، و امیرمستوفیان، ع. (1390). ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون. پژوهش در آموزش علوم پزشکی, 3(1), 49-53. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=215744



Vancouver : کپی

موسوی ساقی، هاشمیان هومان، صابر حبیب، کولایی مریم، امیرمستوفیان عاطفه. ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. 1390 [cited 2021November28];3(1):49-53. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=215744



IEEE : کپی

موسوی، س.، هاشمیان، ه.، صابر، ح.، کولایی، م.، امیرمستوفیان، ع.، 1390. ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون. پژوهش در آموزش علوم پزشکی, [online] 3(1), pp.49-53. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=215744.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 102 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی