برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1393 , دوره  13 , شماره  49 ; از صفحه 108 تا صفحه 124 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه ميزان عزت نفس و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان در برنامه ارزشيابي كيفي و توصيفي و ارزشيابي سنتي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، پژوهشکده مطالعات برنامه ریزی درسی و نوآوری‌های آموزشی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حسنی، م.، و نصرت ناهوکی، ع. (1393). مقایسه میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه ارزشیابی کیفی و توصیفی و ارزشیابی سنتی. نوآوری های آموزشی, 13(49), 108-124. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=214945



Vancouver : کپی

حسنی محمد، نصرت ناهوکی عبدالسلام. مقایسه میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه ارزشیابی کیفی و توصیفی و ارزشیابی سنتی. نوآوری های آموزشی. 1393 [cited 2021November29];13(49):108-124. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=214945



IEEE : کپی

حسنی، م.، نصرت ناهوکی، ع.، 1393. مقایسه میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه ارزشیابی کیفی و توصیفی و ارزشیابی سنتی. نوآوری های آموزشی, [online] 13(49), pp.108-124. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=214945.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 435 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی