برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1391 , دوره  3 , شماره  10 ; از صفحه 51 تا صفحه 63 .
 
عنوان مقاله: 

رابطه هوش هيجاني و شناختي معلمان با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه آموزشی پیش از دبستان، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

سعیدی راد، ح.، و رباط جزی، ع.، و جمشیدی مقدم، م.، و محمدی آریا، ع.، و لچینانی، ف. (1391). رابطه هوش هیجانی و شناختی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره), 3(10), 51-63. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=210503



Vancouver : کپی

سعیدی راد حسن، رباط جزی عفت سادات، جمشیدی مقدم محمد، محمدی آریا علیرضا، لچینانی فاطمه. رابطه هوش هیجانی و شناختی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره). 1391 [cited 2021April20];3(10):51-63. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=210503



IEEE : کپی

سعیدی راد، ح.، رباط جزی، ع.، جمشیدی مقدم، م.، محمدی آریا، ع.، لچینانی، ف.، 1391. رابطه هوش هیجانی و شناختی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره), [online] 3(10), pp.51-63. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=210503.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
بازدید یکساله 212 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی