برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تدوين برنامه و مقايسه اثر بخشي سه شيوه آموزش مستقيم، آگاهي واج شناختي و ترکيبي بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستاني داراي اختلال خواندن

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور کنگاور
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کریمی، ب.، و علیزاده، ح.، و سلیمانی، ا. (1392). تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری, 3(1 (پیاپی 8)), 60-78. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209890



Vancouver : کپی

کریمی بهروز، علیزاده حمید، سلیمانی اسماعیل. تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری. 1392 [cited 2021September26];3(1 (پیاپی 8)):60-78. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209890



IEEE : کپی

کریمی، ب.، علیزاده، ح.، سلیمانی، ا.، 1392. تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری, [online] 3(1 (پیاپی 8)), pp.60-78. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209890.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 237 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی