برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تعيين اثر بخشي آموزش راهبردهاي مديريت زمان بر سلامت رواني و انگيزش پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

امیدوار، ه.، و امیدوار، خ.، و امیدوار، ع. (1392). تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه, 2(3 (پیاپی 7)), 6-22. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209837



Vancouver : کپی

امیدوار هدایت، امیدوار خسرو، امیدوار عظیم. تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه. 1392 [cited 2021April12];2(3 (پیاپی 7)):6-22. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209837



IEEE : کپی

امیدوار، ه.، امیدوار، خ.، امیدوار، ع.، 1392. تعیین اثر بخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر سلامت روانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه, [online] 2(3 (پیاپی 7)), pp.6-22. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=209837>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 168 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی