برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1392 , دوره  12 , شماره  48 ; از صفحه 93 تا صفحه 110 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي کج فهمي هاي دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي درباره مفهوم گرما و دما

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

بدریان، ع.، و شکرباغانی، ا.، و پوراسکندری، ر. (1392). بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی درباره مفهوم گرما و دما. نوآوری های آموزشی, 12(48), 93-110. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208762



Vancouver : کپی

بدریان عابد، شکرباغانی اشرف السادات، پوراسکندری رامین. بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی درباره مفهوم گرما و دما. نوآوری های آموزشی. 1392 [cited 2021October18];12(48):93-110. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208762



IEEE : کپی

بدریان، ع.، شکرباغانی، ا.، پوراسکندری، ر.، 1392. بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی درباره مفهوم گرما و دما. نوآوری های آموزشی, [online] 12(48), pp.93-110. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208762.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 631 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی