برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

نقش تجربه قبلي، خودکارآمدي و اضطراب رايانه در پذيرش و استفاده از آن توسط معلمان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جعفری تروجنی، س.، و غلامعلی لواسانی، م.، و کرم دوست، ن.، و حسن آبادی، ح. (1391). نقش تجربه قبلی, خودکارآمدی و اضطراب رایانه در پذیرش و استفاده از آن توسط معلمان. مجله روانشناسی, 16(4 (پیاپی 64)), 405-421. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208691



Vancouver : کپی

جعفری تروجنی سمیه، غلامعلی لواسانی مسعود، کرم دوست نوروزعلی، حسن آبادی حمیدرضا. نقش تجربه قبلی, خودکارآمدی و اضطراب رایانه در پذیرش و استفاده از آن توسط معلمان. مجله روانشناسی. 1391 [cited 2021October22];16(4 (پیاپی 64)):405-421. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208691



IEEE : کپی

جعفری تروجنی، س.، غلامعلی لواسانی، م.، کرم دوست، ن.، حسن آبادی، ح.، 1391. نقش تجربه قبلی, خودکارآمدی و اضطراب رایانه در پذیرش و استفاده از آن توسط معلمان. مجله روانشناسی, [online] 16(4 (پیاپی 64)), pp.405-421. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=208691.



 

 
بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی