برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

سبکهاي يادگيري و هوش چندگانه در زبان آموزان انگليسي: مطالعه موردي دانشجويان زبان ايراني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه اصفهان
 
چکیده: 
اصل مقاله به صورت متن کامل انگليسي، در بخش انگليسي قابل رويت است. لطفا براي مشاهده متن کامل انگليسي اينجا را کليک کنيد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

صادقی، م. (1392). سبکهای یادگیری و هوش چندگانه در زبان آموزان انگلیسی: مطالعه موردی دانشجویان زبان ایرانی. دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی, 1(2), 20-28. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=207181



Vancouver : کپی

صادقی محمدرضا. سبکهای یادگیری و هوش چندگانه در زبان آموزان انگلیسی: مطالعه موردی دانشجویان زبان ایرانی. دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی. 1392 [cited 2022January25];1(2):20-28. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=207181



IEEE : کپی

صادقی، م.، 1392. سبکهای یادگیری و هوش چندگانه در زبان آموزان انگلیسی: مطالعه موردی دانشجویان زبان ایرانی. دانش و پژوهش در آموزش زبان انگلیسی, [online] 1(2), pp.20-28. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=207181.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 136 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی