برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  4 , شماره  4 ; از صفحه 127 تا صفحه 146 .
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير ويژگي هاي فروشگاه اينترنتي B2C در افزايش قصد خريد اينترنتي مشتريان با استفاده از تكنيك تحليل متقارن

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران، تهران، ایران
 
چکیده: 

كسب و كارهاي اينترنتي براي سودآوري بيشتر مي بايست از اولويت هاي مشتريان شان نسبت به كاركردها و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه باخبر باشند. بنابراين داشتن مدلي براي شناسايي اولويت هاي مشتريان و ميزان مطلوبيت ويژگي هاي فروشگاه هاي اينترنتي براي آنها ضروري است. مدل حاضر توانايي شناسايي كاركردهاي مطلوب فروشگاه اينترنتي براي مشتريان، ميزان مطلوبيت و اولويت هاي نسبي آنها را در قالب سه گروه عوامل فناوري، عوامل خريد و عوامل محصول دارد. براي اين منظور 399 پاسخ جمع آوري شده به وسيله سامانه پرسشنامه اينترنتي با استفاده از تكنيك تحليل متقارن تحليل شده است. يافته ها نشان داد كه ”داشتن گواهي الكترونيكي هويت و رمزگذاري ارتباط بين رايانه مشتري و سرور فروشگاه“ (امنيت) و”امكان تعويض و مرجوعي كالاي“ (تسهيلات) مهمترين ويژگي هاي تاثيرگذار بر قصد خريد اينترنتي مشتريان بوده اند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

نظری، م.، و حاجی حیدری، ن.، و نصری، م. (1391). بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), 4(4), 127-146. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205743



Vancouver : کپی

نظری محسن، حاجی حیدری نسترن، نصری مصطفی. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 1391 [cited 2021May17];4(4):127-146. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205743



IEEE : کپی

نظری، م.، حاجی حیدری، ن.، نصری، م.، 1391. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت), [online] 4(4), pp.127-146. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=205743.



 

 
بازدید یکساله 1146 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی