برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1391 , دوره  2 , شماره  8 ; از صفحه 55 تا صفحه 75 .
 
عنوان مقاله: 

تاثير آموزش راهبردهاي شناختي و شناختي - فراشناختي بر عملکرد حل مساله و رفتار سازشي دانش آموزان کم توان ذهني

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدی آریا، ع.، و سیف نراقی، م.، و دلاور، ع.، و سعدی پور، ا. (1391). تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی - فراشناختی بر عملکرد حل مساله و رفتار سازشی دانش آموزان کم توان ذهنی. روانشناسی افراد استثنایی, 2(8), 55-75. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=203156



Vancouver : کپی

محمدی آریا علیرضا، سیف نراقی مریم، دلاور علی، سعدی پور اسماعیل. تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی - فراشناختی بر عملکرد حل مساله و رفتار سازشی دانش آموزان کم توان ذهنی. روانشناسی افراد استثنایی. 1391 [cited 2022January20];2(8):55-75. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=203156



IEEE : کپی

محمدی آریا، ع.، سیف نراقی، م.، دلاور، ع.، سعدی پور، ا.، 1391. تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی - فراشناختی بر عملکرد حل مساله و رفتار سازشی دانش آموزان کم توان ذهنی. روانشناسی افراد استثنایی, [online] 2(8), pp.55-75. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=203156.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 101 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی