مشخصات مقاله عنوان نشریه: اندازه گيري تربيتي اطلاعات شماره: پاييز 1391 , دوره 3 , شماره 9 ; از صفحه 65 تا صفحه 80 . عنوان مقاله: ساخت و اعتباريابي پرسشنامه تشخيص اختلال بيش فعالي همراه با نقص توجه نویسندگان: سواري كريم* آدرس: * گروه روانشناسی تربیتی، دانشگاه پیام نور اهواز چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ساخت و اعتباريابي(Q1)اختلال بيش فعالي همراه نقص توجه(Q2) چارک 1 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک اول تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی زیاد است. چارک 2 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک دوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع زیاد است. چارک 3 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک سوم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع کم است. چارک 4 این موضوع در حوزۀ علمی خود، در چارک چهارم تازگی است. یعنی استقبال پژوهشگران از این موضوع خیلی کم است. موضوعات مرتبط: - ارجاعات: ندارد مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي شيوع اختلال بيش فعالي و نقص توجه در دانش آموزان دبستاني شهر تهرانمشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال بيش فعالي و نقص توجهشيوع اختلال نقص توجه/ بيش فعالي در کودكان دبستاني ارتباط اختلال بيش فعالي همراه با نقص توجه با اختلال يادگيري در پسران 12-7 سالهبررسي اثربخشي نوروفيدبك در كاهش نشانه هاي نقص توجه و تمركز و كاهش بيش فعالي و تكانشگري در بزرگسالان داراي اختلال نقص توجه/ بيش فعالي (ADHD) مقالات همایشی مرتبط: مقایسه نارسایی های ویژه در یادگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و بهنجاراختلال کمبود توجه/ بیش فعالی در دوران کودکیتاثیر آموزش مهارت های کنترل کودک به مادران بر کاهش نشانه ها و اختلالات رفتاری کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالیتاثیر بازی درمانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی همراه با نقص توجهبررسی عوامل پیش گویی کننده مشکلات خواب کودکان سن مدرسه مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی ویدئوهای مرتبط از مکتبخونه چکیده انگلیسی بازدید یکساله 810 آخرین های بلاگ معرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متن ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی