برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تحليل رابطه بين اختلالات يادگيري و اختلالات زبان در دانش آموزان مقطع ابتدايي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* اصفهان، خیابان هزار جریب، دانشگاه اصفهان، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، گروه روان شناسی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

یارمحمدیان، ا. (1392). تحلیل رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات زبان در دانش آموزان مقطع ابتدایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی), 14(1 (مسلسل 56)), 23-31. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200046



Vancouver : کپی

یارمحمدیان احمد. تحلیل رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات زبان در دانش آموزان مقطع ابتدایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی). 1392 [cited 2021July28];14(1 (مسلسل 56)):23-31. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200046



IEEE : کپی

یارمحمدیان، ا.، 1392. تحلیل رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات زبان در دانش آموزان مقطع ابتدایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی), [online] 14(1 (مسلسل 56)), pp.23-31. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200046.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 650 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی